throughthelookingglass.blogg.se

Fiestas de Quito och Chiba!

Kategori: Allmänt

Hej igår var min sista skoldag. Hade med mig pepparkaksformar som jag gav till min lärare istället för choklad eller annat mainstream. Efter skolan gick jag hem och bytte om lite snabbt innan jag gick till plaza foch med några kompisar för en drink. Sedan gick vi till skolan för att delta i deras fest för Quito. De bjöd på canelazo och hade cuarenta turnering först och sedan partylekar. Vi tandade med tomater i pannan mellan oss, lekte hela havet stormar och sprang med ägg på sked. Sedan dansade vi till chiban kom och hämtade oss vid 22. En Chiba är en lokal partybuss de har här för fiestas de Quito.

Svårt att se men det var väldigt kul iallafall. Idag ska jag laga Janssons frestelse åt min värdfamilj. Ska bara sova lite till först. 
Kram
Alice
Kommentera inlägget här: