throughthelookingglass.blogg.se

Frustration!

Kategori: Allmänt

Hej! Krånglig dag idag. Jag håller på att försöka få ordentlig kontakt med volontärgrejen men de verkar vara fruktansvärt oorganiserade. Det är förmodligen inte deras fel utan bara pga jag jobbar med en dålig mellanhand så nästa gång jag gör något sånthär ska jag försöka kontakta centret eller organisationen direkt istället. Idag hade jag också salsa lektioner. Grundstegen gick vi igenom på språkskolan redan i början men en av mina nya kompisar denna veckan är väldigt inne på salsa så hon tar lektioner på en separat dansskola och ville att jag och Michelle också skulle prova. Jag är inte en superdansande person så jag kände mig till en början mest klumpig och frustrerad i början. Och mitten. Men framåt slutet började det bli kul på riktigt. Tror det är roligare som kille dock när man får föra. Som tjej måste man hela tiden tänka på vart man blir förd istället och det är bara störigt. 

Aja nu ska jag hämta min tvätt. 
Hejsvejs!
Kommentera inlägget här: