throughthelookingglass.blogg.se

Marknad och Ajaj

Kategori: Allmänt

Hej!

Idag var jag på den traditionella klös och prylmarknaden bara något kvarter från skolan. Jag gick dit med en kompis efter vår sista lektion för att vi båda behövde skaffa några sista julklappar. När vi väl kom dit fick jag dock världens mensvärk och blev väldigt yr så vi satte oss på gatan där vi hittade lite utrymme mellan två stånd. När jag sedan druckit vatten och vilat mig lite gick vi vidare på marknaden. Jag upptäckte att jag blivit bättre på både språket och att pruta! Jag köpte inte så mycket för jag har det mesta jag vill ha men jag köpte en fruktlikör som bara var för god för att lämna här. Jag önskar jag hade mer plats i väskan dock eller att jag kunde teleportera större grejer hem för det finns så mycket här som jag vill ha därhemma också!

Nu ska jag gå till affären och köpa lite av den fantastiska chokladen som finns här!
Kram
Alice
Kommentera inlägget här: