throughthelookingglass.blogg.se

Volontär?

Kategori: Allmänt

Hej! Idag åt jag och några kompisar lunch ute och sedan skulle en av killarna ha ett möte med en skola i centrum angående volontärarbete och jag och Michelle bestämde oss för att följa med. Han ville gärna lära ut engelska på Galapagos och det kunde de fixa. Så jag blev lite nyfiken och frågade hur det funkade och en sak ledde till den andra och nu tror jag att jag kanske ska göra något jag med. De ska skicka mer information men förmodligen måste jag flytta mitt flyg en vecka för att det ska funka för de har en minimitid på 2 veckor. Så jag får fundera på det lite. Men visst hade det varit häftigt! Helst hade jag velat jobba med djur då dock. Och det hade varit så bra eftersom jag lite tröttnat på storstaden.

Men vi får se. 
Kram
Alice 
Kommentera inlägget här: